فلاش جدید گوداکس Godox AD100Pro معرفی شد

 

کمپانی گوداکس جدید ترین محصول خود با نام AD100Pro را معرفی  نمود . این محصول جدید یک فلاش پرتابل کوچک در رده محصولات AD  از کمپانی گوداکس است که از سازگاری بسیار بالایی با سیستم رادیویی مخصوص گوداکس برخوردار بوده و وزن سبک و حجم کم به همراه قابلیت حمل و نقل آسان از اصلی ترین ویژگی های آن بیان شده اند .

بنا بر اعلام گوداکس ؛ محصول جدید Godox AD100Pro به گونه ای طراحی شده است که در زمان اتصال باتری بر روی آن وزنی تنها در حدود 524 گرم داشته باشد . هد فلاش مدور با قابلیت اتصال مغناطیسی به کاربران اجازه می دهد تا انواع مادیفایر های مغناطیسی گادکس را بر روی این فلاش نصب کنند . همچنین امکان نصب هد فلاش بر روی براکت S2 به کاربران اجازه می دهد تا از انواع مادیفایر های Bowen نیز استفاده نمایند .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

فلاش گوداکس AD100Pro نیز همانند بسیاری از محصولات ساخت این کمپانی از سازگاری بسیار بالایی با سیستم وایرلس مخصوص گوداکس 2.4GHz برخوردار است و از این روی انواع تریگر های فلاش X1, X2 یا XPRO را به همراه آن می توان مورد استفاده قرار داد . تمامی فلاش های برند گوداکس و از جمله محصول جدید آن یغنی AD100Pro از سازگاری کامل با سیستم های TTL در دوربین های کانن ؛ نیکون , سونی , فوجی فیلم و ... برخوردار می باشند. 

این فلاش با برخورداری از سیستم وایرلس Godox X  32 کانال وایرلس را در 5 گروه ارایه می نماید . برد دامنه وایرلس این فلاش تا مسافتی در حدود 100 متر را در بر می گیرد .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

برای این فلاش از یک باتر 2,600mAh استفاده شده است که قادر است تا 360مرتبه پرتاب نور فلاش در قدرت کامل را ارایه نماید . این باتری مشابه باتری استفاده شده در فلاش اسپیدلایت Godox V1 می باشد .

فلاش گوداکس AD100Pro فاقدلامپ حبابی است اما در عوض هد مدور از قابلیت مغناطیسی برخوردار است که اجازه می دهد تا انواع شکل دهنده های مغناطیسی نور ساخت گوداکس به آن متصل شوند . این فلاش دارای قدرت خروجی نور  100Ws است که این مقدار از نور را در 9 استاپ می توان تنظیم نمود . بنا بر اعلام گادکس ؛ کلوین نور این دستگاه در 5800K, +/- 200K قرار می گیرد .همچنین لامپ مدلینگ این فلاش با قدرت نوردهی 1.8W COB LED دارای حالت تنظیم شونده نیز هست .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

فلاش گوداکس AD100Pro از قدرت سینک سرعت بالا نیز برخوردار می باشد و از این لحاظ آنرا می توان تا سرعت شاتر برابر با 8000/1 ثانیه سینک نمود و این شرایطی است که امکان عکاسی از سوژه های بسیار پر سرعت را فراهم می آورد . زمان بازیابی فلاش در حدود 0.01-1.5 ثانیه بیان شده است .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

فلاش جدید گوداکس Godox AD100Pro با قیمت جهانی 299 دلار در سراسر جهان عرضه خواهد شد . این فلاش به همراه کیف ؛ شارژر ، کابل یو اس بی ؛ باتری ؛ سه پایه و دفترچه راهنما ارایه می شود .

 

منبع : نمایندگی فلاش گودوکس در ایران

 

 

پرفروش ترین محصولات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش