معرفی تریگر فلاش گادکس X2T

 

کمپانی گادکس جزئیات جدیدی از یک تریگر به روز رسانی شده خود را ارایه نموده است . در طراحی این تریگر جدید از یک صفحه نمایش بزرگتر و امکان اتصال با بلوتوث به همراه طراحی جدید برای دکمه ها و کنترل های موجود بر روی بدنه استفاده شده است .

تریگر فلاش گادکس مدل Godox X2T دارای کفشک فلاش مشابه با مدل قدیمی تر X1T  است اما در این طراحی جدید از دکمه های مجزا برای هر گروه فلاش استفاده شده است و در قسمت بالای پانل نمایش امکان انتخاب و تنظیمات سریع و دقیق تر هر یک از فلاش ها به وجود آمده است . دایل کنترل این تریگر نیز به قسمت پایین بدنه آن منتقل شده است و عکاس در زمان کار با دوربین و تریگر فلاش ؛ به راحتی این دایل کنترل را با دست چپ خود تنظیم می کند .

سایر ویژگی های جدید موجود در این تریگر دربر گیرنده پانل نمایش بزرگتر و شفاف تر با رابط کاربری آسانتر و یک قفل سریع در قسمت پایه به جای چرخ دنده قفل کننده قدیمی می باشد . گزینه اسکن سریع در این تریگر به صورت خودکار مطمئن ترین کانال های موجود را شناسایی نموده و امکان پستیبانی از بلوتوث نیز به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند هر یک از شاخه های فلاش خود را با استفاده از نرم افزار GodoxPhoto app بر روی تلفن همراه یا تبلت خود , به آسانی کنترل نمایند .

همانند قبل این تریگر از سازگاری کامل با دوربینهای برند های معتبری همچون Canon, Nikon, Sony, Fujifilm, Olympus/Panasonic و Pentax برخوردار بوده و سیستم TTL این دوربین ها را به خوبی تشخیص می دهد .

شایان ذکر است که تریگر فلاشس گادکس مدل X2T از یک پهنای باند 2.4GH برای کنترل وایرلس تا فاصله 100 متری استفاده نموده و قادر به ارایه عملکرد خود در 32 کانال با 99 ID وایرلس تنظیم شده می باشد. همچنین این تریگر دارای یک درگاه ورودی USB برای به روز رسانی فریمور خود بوده و از دو باتری قلمی AA به عنوان منبع انرژی خود استفاده می کند .

برای اطلاع از قیمت و ویژگی های کلی این محصول با نمایندگی فلاش گادکس Godox در ایران تماس حاصل نمایید .

 

 

 

پرفروش ترین محصولات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش